Zojuist heb ik gehoorschade aangebracht bij één van mijn vrienden, sorry! Tijdens het telefoongesprek zat ik mijn mail te bekijken en daar zat een wel heel leuk mailtje tussen. Namelijk dat ik één van de johnbeerens.com beauty lovers ben geworden! Wat vind ik dit gaaf en wat ben ik er blij mee. Omdat ik zo zat te schreeuwen hoort hij waarschijnlijk de komende dagen een harde piep in zijn oren, haha. Maar wie is John Beerens (kom onder die steen vandaan) en wat houdt het nu precies, beauty lover van Johnbeerens.com zijn?

Waar de meeste mensen John Beerens van (her)kennen is van het televisieprogramma ‘John Beerens’ salon take over op rtl5, de Nederlandse versie van ‘Tabatha’s’ salon take over wat ook bij rtl5 uitgezonden wordt. Maar dat is niet het enige, nadat hij in 1993 al verschillende kappersprijzen in de wachte sleepte, werd hij in 2006 tot “Kapper van het jaar 2006 Benelux” uitgeroepen op de Top Hair Award tijdens de Hairstyle in Rotterdam. Ook heeft John zijn eigen succesvolle salon in de Brabantse stad Tilburg.

Sinds deze zomer heeft John ook zijn eigen beauty webshop waar hele fijne en luxueuze producten worden verkocht. Denk bijvoorbeeld aan het stijltangenmerk CHI, biosilk, TIGI, J Beverly Hills (de salon van John is de enige salon in de Benelux die dit luxe haarverzorgingsproduct uit Amerika gebruikt en verkoopt) maar ook merken als MARC INBANE en Moroccanoil. De eerste keer dat ik met zijn webshop in aanraking kwam, was heel gek op de wc in de bioscoop Pathé in Den Haag. Aan de binnenkant van de deur hing een advertentie dat ging over de opening van de webshop. Volgens mij kon je zelfs naar een nummer smsen om een stijltang van CHI te winnen. Maar omdat ik op zo’n gekke plaats zijn advertentie zag ben ik dat nooit meer vergeten, haha.

Maar wat betekent het voor We Love This? Elke maand wordt je op de hoogte gehouden van leuke nieuwtjes rondom de webshop, denk bijvoorbeeld aan sales, winacties of nieuws over producten die in de shop worden verkocht. Elk kwartaal krijgen de johnbeerens.com lovers een verrassingspakket opgestuurd, wat jullie natuurlijk op de site zullen terug zien. Mijn zusje heeft eind augustus haar kappersdiploma behaald aan de Nederlandse Kappers Academie. Omdat zij daardoor veel kennis heeft zal ik ook haar mening betrekken bij het testen van producten en willen we samen een aantal hairtutorials gaan opnemen voor leuke en makkelijke kapsels.

Ik ben er echt super blij mee en wil het John en Denise dan ook heel erg bedanken. Zijn er bepaalde hairtutorials die je graag wilt zien, bijvoorbeeld hoe je bepaalde vlechten easy kan maken, laat het dan weten bij de comments!

