Het zal jullie niet ontgaan zijn maar Catrice en Essence hebben een deel van de collectie vernieuwd, wat ik ook al aangaf in het artikel waar ik twee nieuwe nagellakjes van Catrice liet zien. Er zijn niet alleen nieuwe kleuren nagellak bijgekomen er zijn ook een aantal nieuwe poeders bijgekomen. Nu is de bronzer die ik in deze review bespreek uit de limited edition collectie Cucuba die nu al in de meeste Kruidvat en Trekpleister filialen te vinden is maar ik vond hem wel mooi tussen de andere poeders passen. Binnenkort laat ik in een filmpje zien hoe je highlighter, blush en bronzer kan gebruiken maar nu eerst de review!

We beginnen met de highlighter met de naam 010 Fairy Dust. Geweldig dat er nu een mooie budget versie te koop is. Ik gebruik eigenlijk altijd de highlighter Candlelight van Too Faced die in mijn geliefde palette zit. Maar aangezien dit in een vrij groot kartonnen palette zit is het niet handig om mee te nemen. Ik heb dat wel een tijd gedaan waardoor nu helaas de zijkanten kapot beginnen te gaan. Deze highlighter van Catrice is mooi compact en dus heel handig om mee te nemen op vakantie of als je ergens anders slaapt. De highlighter geeft een mooie glow met een parelmoer glans er in. Zeker in de zon is dit een prachtig product. Ik ben echt verliefd op highlighters en gebruik het bijna elke dag. In de tutorial binnenkort kunnen jullie de highlighter in actie zien, het is erg moeilijk te fotograferen.

Het tweede product dat ik laat zien is één van de nieuwe blushes die in de schappen ligt. Ik heb gekozen voor een vrij opvallende kleur die ik nog niet heb. Het is een roze/oranje/peachy kleur met de naam 030 Love and Peach. Dit is een kleur die heel mooi staat bij een lichte huid of juist voor een sunkissed look. De blush is heel gepigmenteerd dus let daar op met aanbrengen. Anders heb je al snel teveel op. Ik ben heel tevreden over deze blush, hij brengt mooi egaal aan, is zacht van structuur maar niet te zacht, zeer goede pigmentatie en uiteraard fijn van prijs. Ik denk dat dit wel een favorietje gaat worden!

Dan de derde poeder in deze review. Dit is de bronzer uit de limited edition collectie die van augustus tot ongeveer eind september/oktober in de schappen ligt. Ik denk dat deze bronzer erg snel gaat dus wees er snel bij als je hem wilt bemachtigen. De bronzer is vrijwel helemaal mat, als je goed kijkt zit er een hele lichte shimmer in. Maar omdat dit zo minimaal is kan je deze bronzer ook gebruiken om te shapen. De bronzer is niet heel erg gepigmenteerd dus perfect voor mensen met een lichte huid die toch even net dat extra’s willen. Ik gebruik toch liever de bronzer uit hetzelfde Too Faced palette de Chocolate Soleil.

Op de foto hieronder draag ik de blush en de bronzer. Zoals je ziet is de blush meer aanwezig dan de bronzer maar soms heb je van die dagen dat het allemaal wel wat mag opvallen. En zo kunnen jullie ook goed zien wat de blush kan. De highlighter had ik nog niet op gedaan op de foto maar deze komt terug in de video!

 

Ik draag trouwens geen foundation op deze foto en mijn neus is wat roder vanwege de zon. Vandaar dat je wat kleurverschil tussen mijn gezicht en hals ziet.

De prijs voor de Catrice producten zijn: €4,49 voor de highlighter, €3,49 voor de blush en de bronzer heeft ook een prijs van €4,49. Lekker budget dus! Hebben jullie al iets gehaald van de nieuwe producten? En wat vinden jullie ervan?

