Zondagmiddag. Een lekker zonnetje en een vriend op bezoek die het niet erg vond om foto’s te maken. Relaxt, want outfit foto’s maken gaat gewoon beter als je iemand hebt die even voor fotograaf wilt spelen in plaats van de zelfontspanner te gebruiken. Vlakbij mijn huis is een brede sloot waar schattige woonboten in liggen. Als je goed zoekt en de kleine dingen weet te waarderen dan zijn er meer mooie plekjes in de stad dan je denkt. Dit was op nog geen vijf minuten lopen bij mijn huis vandaan en dat terwijl de huizen in mijn buurt er niet geweldig mooi uitzien. Nu maakt de zon de natuur ook mooier. Voor de outfit trok ik mijn turkoois/mint-achtige broek/legging aan samen met mijn kattenbloes. Ik vind het zo’n schattig bloesje met allemaal verschillende katjes erop. Ik ben gek op katten dus dit past goed bij me.

Zoals je ziet heb ik mijn haar geverfd! Ik was mijn blonde haren zat, ik heb ongeveer een half jaar blonde haren gehad, daarvoor heb ik ruim een jaar lang knalrood haar gehad. Ik vind het leuk om telkens compleet te veranderen met mijn haren, als ik het niet leuk vind verf ik het wel weer over. Ik weet het, heel goed voor je haar is het niet maar ik laat er genoeg tijd tussen zitten. Daarnaast is mijn zusje kapper en knipt ze regelmatig mijn haren en verwen ik het elke week met een voedend haarmasker. En ik gebruik zelden een föhn of een stijltang. Het kan zijn dat er nog artikels komen waar ik nog blond haar heb, ik maak vaak de foto’s vooruit en schrijf later er de artikelen bij.

Leuk toch, al die woonboten op een rij. Vroeger wilde ik altijd op een woonboot wonen, het leek me geweldig om in de ochtend de gordijnen open te doen en een eendje voorbij te zien zwemmen. Ach wie weet, misschien komt het er ooit nog van.

De turkoois/mint kleurige broek is eigenlijk een legging. Er zijn verschillende namen voor maar volgens mij is de meest gebruikte een tregging. Raar woord vind ik dat, tregging. Maar hij zit wel lekker en het fleurt meteen je hele outfit op.

Onder de kattenbloes draag ik een simpel zwart basic topje. Dit omdat de bloes doorschijnend is en niet iedereen (zoals ik bijvoorbeeld) het kan hebben om er alleen een bh onder te dragen. Ondanks dat de zon heerlijk scheen stond er wel een wind en droeg ik een grijze blazer. Op mijn werk draag ik bijna altijd een blazer (het maakt een outfit net even wat netter) en begin ze nu ook steeds meer in mijn vrije tijd te dragen. Blazers staan iedereen goed, kan je makkelijk combineren en het voegt iets toe aan je outfit.

Als schoenen draag ik mijn bruine wedges en deze komen bij Van Haren vandaan. Deze schoenen lopen heerlijk en kan ik dan ook rustig de hele dag op lopen en staan. Wil je graag op hakken lopen dan raad ik je aan om te beginnen met wedges omdat je dan alsnog onder je hele voet steun hebt.

1. Grijze blazer – H&M
2. Zwarte top – H&M
3. Bloes met kattenprint – Primark
4. Turkois/Mint leggin – Vero Moda
5. Armband met Turkse ogen – Turkije, Içmeler
6. Bruine wedges – Van Haren

De make-uplook die ik hier draag zal ik later deze week nog opnemen in een tutorial. De look is niet heel goed te zien op de foto’s maar het is een mooie naturel look met wat extra’s. Wat vind jij van de outfit? Deze turkoois/mint kleur is echt mijn favoriete zomerkleur! Wat is jou favoriete zomerkleur dit jaar?

 

 

