Het leek mij wel eens leuk om een artikel te maken met daarin een aantal make-uplooks van de afgelopen dagen, puur ter inspiratie. Ik probeer namelijk bijna elke dag wel een andere combinatie op m’n ogen uit en vind het ook leuk om hier foto’s van te maken. Mochten jullie benieuwd zijn hoe een look gemaakt is en hier een (foto)tutorial van willen zien laat het dan weten bij de comments. Bij de looks ga ik nu niet heel diep in hoe de look gemaakt is en wat je allemaal nodig hebt omdat het puur ter inspiratie is.

De look hierboven heb ik gemaakt terwijl mijn zusje mijn haar aan het verven was. Het is een kleurrijke look, gemaakt met mijn Inglot palette die ik nog steeds heel graag gebruik. De look is niet heel goed op de foto te zien omdat het allemaal full-face foto’s zijn. Maar in mijn binnenhoeken heb ik een gele kleur aangebracht, op mijn ooglid gebruik ik een roze en een paarse kleur. Onder mijn ogen heb ik matte groene kleur en blauwe kleur in elkaar laten overlopen. Op mijn bovenste wimperrand heb ik een zwart oogpotlood aangebracht omdat roze oogschaduw je anders wat moe/ziek kan laten lijken.

De volgende look is mijn no make-up look. Ik draag hier een matte oudroze blush die heel natuurlijk oogt, wat oogschaduw om schaduwen te creeëren en mascara. Op mijn lippen draag ik één van mijn favoriete lipbalms, Yes to Carrots. Dit is eigenlijk niets voor mij omdat ik van veel kleur en opvallend houd. Toch vond ik het wel leuk om eens zo’n look te maken.

Kijk, hier heb ik weer veel kleur gebruikt. Het is bijna dezelfde look als op de eerste foto’s. Alleen heb ik de kleuren net even op een andere manier aangebracht.

Voor deze look heb ik een zwarte glitterbasis gebruikt, hierover heb ik een paarse oogschaduw aangebracht. In mijn crease een mooie teal kleur en in mijn binneste ooghoek een mooie gouden kleur. Door de zwarte glitterbasis is de paarse kleur wat donkerder en komen de glitters er mooi doorheen.

Hoppa, een beetje disco kan geen kwaad. Als basis had ik een zilveren oogschaduw aangebracht met daarover heen losse glitters van Claire’s. Met zwarte oogschaduw heb ik een kleine wing gemaakt.

En dit is de look die ik vandaag draag. De oogschaduw matcht met mijn haren!

Dit waren de looks van de afgelopen tijd waar ik foto’s van heb gemaakt. Welke look vonden jullie het leukst?

