Op het moment dat ik dit type zit ik in de trein onderweg naar Amsterdam Centraal. Vandaag is de grote finale van The Inglot Summerlook wedstrijd. Aan deze wedstrijd heb ik ook deelgenomen en ondanks de vele stemmen ben ik helaas niet door naar de finale. Maar ik mag er alsnog heen om foto’s te maken zodat ik er een artikel over kan schrijven voor jullie. Yay! Morgen zal het artikel over het evenement verschijnen, maar voor nu wil ik jullie graag mijn look laten zien die ik draag. Op de foto’s zie je dat ik oordopjes in heb, ik was tijdens het bloggen en foto’s maken lekker naar muziek aan het luisteren haha.
image

Een felle en vrolijke look zoals de meeste mensen in mijn omgeving wel van me gewend zijn haha. Omdat ik nu meer tijd had dan normaal heb ik wat meer tijd besteed aan m’n make-up. Dat ik alsnog moest haasten op het laatste moment laten we maar even achterwege. Omdat m’n huid er wat droog uitzag na het douchen heb ik eerst een druppel amandelolie met een wattenschijfje over mijn gezicht gehaald. Heerlijk vind ik dat. Het maakt je gezicht extra schoon en laat een verzorgend laagje achter. Ik laat het een paar minuten intrekken en vervolgens haal ik de restanten met rozenwater weg. Dit verfrist meteen.

Goed, als we dan toch bezig zijn laten we het dan maar helemaal goed doen dacht ik! Hoppa dagcrème erop! Ik gebruik de daydream believer dagcrème van Anatomicals. Superfijn spul, trekt snel in en houdt je huid lekker zacht en smooth. Omdat ik wil dat m’n make-up de hele dag en avond blijft zitten, zeker bij een make-up wedstrijd, gebruik ik een primer. De primer die ik gebruik is van Sephora eigen merk.
image

De foundation die ik gebruik is een combinatie van Maybelline dream satin en Catrice photo finish.

Als oogschaduwbasis gebruik ik er eentje van Essence. Normaal gebruik ik altijd de eyeshadowbase van Too Faced, maar deze ligt al een paar weken bij een vriendin die ik steeds vergeet haha. Om de kleuren nog extra te laten knallen gebruik ik ook nog de matte witte eyeliner van Inglot. Nog nooit heb ik de eyeliners gebruikt om een lijntje mee te zetten, maar als basis des te meer.
Met een platte oogschaduwkwast breng ik de kleur turquoise aan over m’n hele bewegend ooglid. Ik heb de kleur uit het me myself and eye palette van Sleek gebruikt. Over de buitenste helft van m’n ooglid heb ik een limegroene kleur van Inglot aangebracht. Blend de kleuren met elkaar voor een mooie overloop. De turquoise kleur breng ik ook aan in mijn binnenste ooghook. Bij mijn onderste wimperrand breng ik een gouden glitter oogschaduw aan van Inglot. Ik ben echt verliefd op deze oogschaduw! In mijn crease en daar boven breng ik een matte knalroze oogschaduw aan. Deze blend ik met een nude oogschaduw van Inglot om het zachter te maken. De felle roze oogschaduw komt uit het brights Sleek palette.
image

Vervolgens maak ik met zwarte gemengd met bruine oogschaduw het lijntje onder mn onderste wimperrand af en laat hem iets uit lopen tot een wing. Met een zwart pogpotlood van Sephora maak ik mijn waterlijn zwart en laat ik mijn wimpers optisch voller lijken door aan de bovenkant een dun lijntje te maken. Dit heb ik alleen aan de buitenkant gedaan. Verder draag ik de bronzer, blush en highligter uit het palette van Too Faced dat met kerst is uitgebracht.
Mijn lippen heb ik dit keer nude gehouden, dit is nummer 125 van de colour care lijn van Etos.
image

De kwaliteit van de foto’s zijn iets minder dan normaal, dit komt omdat ik de foto’s heb gemaakt met de camera aan de voorkant van m’n telefoon. Die is beduidend minder dan de normale camera. Maar wat vinden jullie van de look?

