Toen Instagram een tijd terug ook beschikbaar werd als Android app maakte ik een heus vreugdedansje. Yes, eindelijk! En sindsdien ben ik verslaafd. Elke dag, nee wat zeg ik, elk uur en het liefst nog elke minuut check ik Instagram. Welke mooie inspirerende foto’s er nu weer zijn geplaatst, hoeveel likes de nieuwe kattenfoto van Cookie of Cheeto heeft verzameld en of ik nog nieuwe mensen vind die mooie foto’s plaatsen. Omdat ik zelf ook veel foto’s op instagram plaats (ootd’s, katten, natuur en beauty foto’s) leek het mij wel leuk om er eens in de zoveel tijd een artikel aan te wijden. Gewoon lekker relax fotootjes kijken.

Dit zijn mijn rode boefjes, de bovenste is Cookie en de onderste is Cheeto. Het zijn twee huis, tuin en keukenkatten. Dus geen speciaal ras. Cookie heb ik uit het asiel gehaald en Cheeto heb ik via Twitter voor een paar repen chocola gekregen. Ze zijn allebei ongeveer anderhalf jaar oud en naast nog lekker ondeugend ook heel lief. Cheeto bijvoorbeeld heeft een fetisj voor voeten. Ja, serieus, hij knuffelt mijn voeten en schoenen zodra die er de kans voor krijgt.

Deze foto’s zijn in Den Haag en bij mijn ouders in de tuin in Zoetermeer gemaakt. Dit was één van de mooie zonnige dagen die we gehad hebben want nu lijkt het wel of het weer herfst is.

Ondanks de blazer is dit toch een comfy outfit! Roze skinny jeans met mijn gekleurde sneakers er onder. Door de grijze blazer en licht topje is de outfit niet te. De broek en de blazer zijn van H&M, het topje van Forever21 en de riem is van Primark.

Bios! Ik heb een Pathé unlimited card dus ik ga graag naar de film. En natuurlijk mag er bij de film niet iets lekkers ontbreken. Popcorn dat heb ik nu wel een beetje gezien, ik ga tegenwoordig vaak voor de skittles. Toen ik deze foto maakte ging ik naar The Dictator. Een erg grappige film die je zeker moet kijken.

Ook deze foto’s zijn gemaakt toen we nog van de zon mochten genieten. Dit was op een lazy sunday en ik besloot naar het Zuiderpark te gaan. Dit park ligt op een paar minuten lopen bij mijn huis vandaan en het park heeft zoveel mooie plekjes. Vooral het rustiger gebied, heerlijk. Zodra de zon er weer is pak ik een kleed, drinken en food in en ga ik lekker daar bloggen!

Haha! Ik moest zo lachen om deze foto. Ik maakte net een foto toen Cheeto moesten gapen. Het ziet er ook zo grappig uit, haha.

Ik kan het me bijna niet meer herinneren, maar iets meer dan een week geleden konden we ’s avonds nog buiten op een terras zitten. Dit was op Scheveningen en ik vind de kleuren boven zee zo mooi.

Superlekker! Eigen gemaakte fruitsalade op de verjaardag van een lieve vriendin. We gingen met een groep lekker barbecueën en daar hoort een frisse zomersalade bij. Er zaten bananen, aardbeiden, appel, mandarijn en nog meer vruchtjes doorheen.

Een collage van Cookie. Een echte knuffel is het, je kan alles met hem doen en ligt zelfs nu terwijl ik dit type op schoot met zijn pootjes op de laptop.

De HTC one X heeft ook een camera aan de voorkant en natuurlijk moesten m’n zusje Daniëlle en ik dat even uittesten. De foto is niet van de beste kwaliteit maar dat komt omdat deze foto om tien uur ’s avonds is genomen in slecht licht en er geen flitser aan de voorkant zit.

Oeh een sneak peak! Deze nail art is heel easy om zelf te maken en komt vandaag of morgen nog online!
Dit waren voor nu even mijn favorieten Instagram foto’s. Ik zou het leuk vinden als je me volgt op Instagram, mijn gebruikersnaam is xChantilly. Gebruik je ook Instagram en welke foto is jou favoriet?

 

 

