Gewoon omdat het kan. Een panterprintje gaat heel goed samen met neon roze. En een blazer gaat heel goed samen met sneakers. Dit is trouwens de outfit geweest die ik op Koninginnedag droeg. Ja, dat is inderdaad al weer even geleden en het is ook niet een typische Koninginnedag outfit maar ik ging overdag dan ook niets speciaal doen. Even de stad in en ’s avond met mijn moeder en zusje uiteten. Mijn vader moest helaas werken. Na het avondeten maakte m’n zusje nog een paar outfit foto’s achter het huis. Nu dat de lente is begonnen (en de zon zich steeds vaker laat zien gelukkig) en het ’s avonds langer licht is konden we nog makkelijk foto’s maken. De hond van mijn ouders Borris ging graag met ons mee en staat daarom gezellig ook op een paar foto’s!

Het vogelkooitje kocht ik overdag bij de Wibra voor maar zeven euries! Ik ben gek op dat soort vintage look a like birdcages. Ik heb ook nog een zachtgroene thuis staan. Wat handig is aan dit vogelkooitje is dat de achterkant plat is. Zo kan je hem makkelijk aan de muur hangen. Dit heb ik dan ook gedaan met een paar gekleurde nepvogeltjes erin. Het staat heel lief en schattig in m’n woonkamer. We vonden het vogelkooitje wel een grappig effect geven aan de foto’s.


Misschien is het al opgevallen, maar bijna de hele outfit is van de H&M. Tja ik kan er ook niks aan doen dat ze er fijne kleding voor een leuk prijsje verkopen! De blazer kost €19,95, de panterbloes (zonder mouwen) kost €9,95 en het roze neonkleurige rokje is ook van de H&M en kost €4,95. De legging heb ik ooit gekocht bij de HEMA en ik heb geen idee meer hoeveel die kostte. Waarschijnlijk niet meer dan €8,00. De sneakers daarentegen waren wel een duurdere aankoop. De sneakers zijn van Mazu en heb ik al een paar jaar, dus geen idee of ze nog te koop zijn. Ze kostte toendertijd €79,95.

En dit is onze hond Borris! Een echte lieverd. Borris is al vanaf dat het een kleine pup was bij ons, dat is inmiddels ruim acht jaar geleden. Borris is een kruising tussen een labrador en een herder. Dit kan je ook zien aan zijn bouw. Een labrador is zoals ik het noem wat lomper, Borris heeft een bredere borstkas en wordt slanker bij z’n taille. Daarnaast kan hij zijn oren laten hangen maar ook recht overeind zetten en heeft hij een pluimstaart zoals een herder dat heeft.


 Wat vinden jullie van deze outfit? En Borris? Wat kan die goed poseren haha!

