Yay, ik heb weer een nieuw Inglot palette gekocht! Sorry, ik kon het niet laten. Ik hou nu eenmaal erg veel van Inglot en al haar mooie producten dat ik het gewoon niet kan laten. Sinds een paar maanden heeft de Inglot in verschillende V&D’s een shop in shop zitten. Waaronder ook Zoetermeer. Ik woon dan niet meer in Zoetermeer, vanuit Den Haag ben je er zo. Voor moederdag besloot ik een cadeautje bij Inglot te halen (wat ik helaas niet kan laten zien, voor als moeders ook mee leest) en besloot ik ter plekke dat het toch echt wel nodig is dat ik weer een nieuw palette kocht. De laatste heb ik eind maart gekocht, dus kan je nagaan. Dat is echt al heel lang geleden haha. Maar dit keer heb ik wel een palette gekocht met een blush erbij, omdat ik nog geen enkele blush van Inglot heb. Ook kocht ik nog een mooi los pigment. Sinds ik de vorige keer duraline heb gekocht ben ik losse pigmenten veel meer gaan waarderen. Geweldig spul is het! Je kan met duraline van elke oogschaduw of los pigment (los pigment werkt wel beter) een eyeliner maken.

De verkopers vertelden me dat sinds ongeveer een maand Inglot ook een Nederlandse webshop heeft. Ik heb net al even gekeken in de webshop, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik me wel kan inhouden met online shoppen. Juist het swatches maken in de winkel vind ik zo leuk. Elke kleur is zo mooi en ik wil graag de kleuren eerst in het echt zien voordat ik ze koop. Gek eigenlijk, want met veel andere merken heb ik totaal geen problemen om ze online aan te schaffen.
Maar goed, laten we eens kijken naar de mooie producten die ik heb aangeschaft! Als eerste het palette. Dit keer heb ik dus voor een combinatie van oogschaduw met een blush gekozen.

Prachtig toch! In het vorige palette van Inglot die ik kocht had ik een gouden oogschaduw toegevoegd en deze gebruik ik heel vaak. Daarom vond ik het nu wel leuk om een mooie zilveren oogschaduw erbij te doen. Whoop, tijd voor swatches!
Zien de kleuren er niet geweldig uit? Ik ben echt gek op Inglot en vind het altijd zo moeilijk kiezen als ik een palette wil samen stellen. Ooit koop ik het allergrootste palette van Inglot en neem ik alle kleuren mee haha. Het grootste palette is als ik me niet vergis rond de €200. Dus dat duurt wel even voordat ik me dat kan veroorloven voor een palette. Dit zijn de swatches van links naar rechts: #448 met een pearl finish, #449 met ook een pearl finish en #491 met veel zilveren shimmers.
De mooie roze kleur helemaal aan de linkerkant is de blush uit het palette. Het was lastig kiezen maar uiteindelijk heb ik voor een frisse roze kleur met shimmers gekozen. Lekker zomers! De blush is heel gepigmenteerd dus je hebt echt maar een klein beetje nodig om mooie frisse wangen te krijgen. Gebruik je teveel van zo’n gepigmenteerde roze blush dan heb je al gauw een clownslook te pakken. Tenzij je daar voor wilt gaan natuurlijk ;-). Het nummer van de blush weet ik helaas niet en ik krijg hem ook niet uit het palette zonder te beschadigen. De magneten die ik heb om de pans eruit te halen zijn niet sterk genoeg voor de blush.
Op de foto is de blush één keer gebruikt voor de swatch, maar dat zie je amper. Ondanks dat de blush en de oogschaduws erg zacht zijn brokkelen ze totaal niet. Ik ben zo blij met mijn nieuwe palette! Als laatste heb ik voor een los pigment gekozen. Een prachtige donkerpaarse kleur met blauwe shimmers erin.

Deze foto is zonder flits gemaakt. Dan zie je vooral de donkerpaarse kleur. Maar als ik de flitser erop los laat dan komen opeens alle mooie blauwe shimmers tevoorschijn.
Prachtig niet waar? Wat ik bij toeval ontdekte met swatchen is dat het pigment ook erg mooi is over de blush. De blush kan je natuurlijk ook als oogschaduw gebruiken. Helaas heb ik er geen foto van gemaakt. Hieronder zie je de swatch van het pigment, dit is zonder een basis eronder.

De blauwe shimmers die in het pigment zitten zorgen voor een mooie blauw/lila glans. In combinatie met duraline komen de shimmers nog meer tot hun recht en zit er een mooie haast metallic glans overheen.

Na het zoveelste Inglot product kan je wel zeggen dat ik een groot fan ben van dit mooie beautymerk! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de lipsticks van Inglot en de foundation. Met een vriendin heb ik afgesproken om over een tijdje naar Amsterdam te gaan zodat we samen los kunnen gaan bij de Inglot pro store. Ik denk dat ik me dan laat adviseren welke foundation ik het beste kan nemen en dat ik een paar mooie lipsticks uitkies.

Ik ga met dit palette nog een look maken en hier een filmpje van opnemen. Die komt deze week nog online, so stay tuned om het palette in actie te zien! Verder is het vandaag moederdag, dus ik wil iedereen een fijne moederdag wensen!

