Ik zal jullie eerst vertellen wat een Quickie precies betekent. Een Quickie artikel is een blogpost met een snelle tip, dat kan van alles zijn. Het is dus geen volwaardig artikel met veel tekst en foto’s, maar gewoon even snel een tip tussendoor. En dit keer heb ik een superbudget tip voor jullie! Vandaag liep ik een rondje door de Action en ik kom daar nooit met lege handen weg. Dit keer ook niet en dit is wat ik onder andere tegenkwam:
Het zijn acht kleine flesjes met geurolie erin. En dat voor maar 99 eurocent! Geen geld toch? De geuren die erin zitten zijn sandlewood, vanilla, rose, jasmine, lavender, apple, orange en cinnamon. Naast dat je deze geurolie kan branden in een oliebrandertje kan je ook een paar druppels toevoegen aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte body scrub. Heerlijk!

