Vandaag weer een NOTD voor jullie. Ik heb nog een hoop nagellak te swatchen (de nieuwe Catrice en Essence lakjes) maar we beginnen met een lakje dat niet in de nieuwe collectie zit. Ik liet hem al voorbij komen in het shoplog filmpje en ik had dit lakje nog nooit eerder in de Kruidvat gezien. Anders was die allang met mij mee naar huis gegaan! Ik denk dat dit één van de lakjes is die uit het assortiment is gegaan (alhoewel hij niet voor 50% was afgeprijsd…) Maar ik kan hem ook niet op de website van Catrice vinden. Iemand een idee? Desalniettemin is dit een werkelijk waar prachtige lak die absoluut een NOTD verdient! Lees verder voor de foto’s.

Forget me not is prachtige donkerpaarse nagellak met zilveren glitters erin. Hij lijkt superfijn en na één laag is de lak al vrijwel dekkend. Toch gebruik ik altijd twee (en soms zelf drie) lagen omdat er dat beter uitziet en de lak beter tot zijn recht laat komen. Het is geen dunne lak maar ook niet een extreem dikke lak, toch droogt die mooi en streeploos op.


Oh wow, ik ben echt onder de indruk van deze nagellak. Hoe kan het dat ik dit lakje nooit eerder heb gezien tijdens mijn 83453075 Kruidvat bezoeken? Jammer dat de zon niet scheen toen ik deze foto’s maakte. Daardoor had je de mooie schittering in de nagellak nog beter kunnen zien. Ik was trouwens nog maar net op tijd klaar met foto’s maken, hierna begon het keihard te regenen!




Ja, dit lakje zal ik absoluut nog vaker dragen! Wat grappig is trouwens, als je met nagellakremover op een watjer er één keer overheen gaat dan komen de zilveren glitters heel erg naar voren.  Dat geeft een heel grappig effect. Ik heb er alleen geen foto van genomen, shame on me.

Wat vindt jij van deze paarse glitternagellak van Catrice?

